Edukacja

Myślenie wizualne, sketchnoting

Jak pracować na lekcjach PP i WOS z wykorzystaniem mechanizmu kodowania dualnego? Myślenie wizualne, sketchnoting

Termin: 14.10.2021, g. 15.00−17.00
Rejestracja zakończona


Jak pracować z wykorzystaniem mechanizmu kodowania dualnego (dual coding), czyli sposobu, w jaki mózg przetwarza i zapamiętuje informacje?

Cele:

Prowadzący omówią funkcjonowanie mechanizmu kodowania dualnego, a także opowiedzą o tym, jak działa mózg i w jaki sposób przetwarza i zapamiętuje informacje.

Efekty:

  1. Lepsze rozumienie, w jaki sposób mózg ucznia łączy informacje wizualne (schematyczne) i słuchowe (konsekutywne).
  2. Umiejętność skutecznego prowadzenia lekcji z wykorzystaniem myślenia wizualnego i sketchnotingu.
  3. Poznanie podstawowych narzędzi wspomagających kodowanie dualne, które można stosować w klasie.

Stopy procentowe

Referencyjna 6,00
Lombardowa 6,50
Depozytowa 5,50
Redyskontowa weksli 6,05
Dyskontowa weksli 6,10

Kursy średnie

Tabela z dnia 2022-07-06
1 EUR4,7942
1 USD4,6796
1 CHF4,8287
1 GBP5,5968
100 JPY3,4610

Perspektywy makro

Dane miesięczne

Dane kwartalne

Wskaźniki i rynki

Zobacz również

Numizmatyka

Kontakt

Centrala NBP
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa

tel. centr.:
22 185 10 00
e-mail: listy@nbp.pl
ePUAP:/NBP/SkrytkaESP
NIP: 525-000-81-98
REGON: 000002223
SWIFT: NBPL PLPW
Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję